طراحی سایت در کرج طراحی وب سایت در کرج طراحی سایت کرج دستگاه سامانه اندازه گیری دما و فشار | امین آسیا
18 مارس 2015

سامانه اندازه گیری دما و فشار NARYA-PM CONTORL 500

سامانه اندازه گیری دما و فشار

سامانه اندازه گیری دما و فشار NARYA-PM CONTORL 500Reviewed by امین آسیا on Mar 18Rating: 5.0   معرفی دستگاه:     آسیاب های گلوله ای – سیاره ای برای تولید پودر در حد نانو متر استفاده می شود. فرآیندها و واکنش هایی که درون محفظه های آسیاب و در طول زمان آسیاب اتفاق می افتد  می تواند توسط […]

سامانه اندازه گیری دما و فشار NARYA-PM CONTORL 500Reviewed by امین آسیا on Mar 18Rating: 5.0

  معرفی دستگاه

 

 آسیاب های گلوله ای – سیاره ای برای تولید پودر در حد نانو متر استفاده می شود. فرآیندها و واکنش هایی که درون محفظه های آسیاب و در طول زمان آسیاب اتفاق می افتد  می تواند توسط سامانه اندازه گیری دما و فشار NARYA-PM-CONTROL مشاهده و ثبت شودبرای درک بهتر اتفاقاتی که در طول فرایند آسیاب در آسیاب گلوله ای سیاره ای رخ می دهد (مانند واکنش های شیمیایی؛ تغییرات فاز؛ …)  اندازه گیری و ثبت فشار و دما بسیار سودمند است سامانه اندازه گیری دما و فشار NARYA-PM-CONTROL از دو بخش تشکیل شده است.

یک بخش اطلاعات دما و فشار محفظه را اندازه گیری کرده و در قالب اطلاعات دیجیتال برای بخش دیگر ارسال می کند. بخش دوم اطلاعات را دریافت وپس از پردازش ثبت می کند همچنین این بخش می تواند اطلاعات دریافتی را همزمان با ثبت؛ نمایشنیز بدهد. بخش اندازه گیری دما و فشار؛ روی محفظه های آسیاب قرار دارد و با محفظه های آسیاب می چرخد.ارتباط بین این بخش و بخش ثبت نمایش به صورت بی سیم است. بخش ثبت و نمایش سامانه اندازه گیری دما و فشار شامل نرم افزار اندازه گیری دما و فشار؛ رایانه و تجهیزات ارسال و دریافت اطلاعات است. ارتباط بین بخش اندازه گیری دما و فشار و بخش ثبت و نمایش؛ یک ارتباط بی سیم، دو سویه، ایمن و پایدار است. بخش ثبت و نمایش اطلاعات دما و فشار توانایی پشتیبانی همزمان از اطلاعات ۴ محفظه آسیاب را دارد.

سامانه اندازه گیری دما و فشار محفظه های آسیاب گلوله ای سیاره ای اطلاعات را با نرخ‌های مختلفی ثبت  می کند. کمترین نرخ هر ۵ ثانیه یک نمونه و بیشترین نرخ؛ هر ۵ میلی ثانیه یک نمونه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مشخصات فنی  سامانه اندازه گیری دما و فشار محفظه های آسیاب گلوله ای سیاره ای 

 

 

#

مشخصات

شرح

۱

محدوده اندازه گیری فشار

در محدوده صفر تا ۱۰۰۰ کیلو پاسکال

۲

محدوده اندازه گیری

در محدوده صفر تا ۲۰۰ درجه سلیسیوس

۳

Measurement Resolution Pressure Measurement

 

۱ KPa

۴

Measurement Resolution Temperature Measurement

۰٫۱ degree of celsius

۵

نرخ اندازه گیری:
 

 

دینامیکی بالا: ۲۰۰ هرتز
پویا: ۲۰ هرتز
عادی: ۲ هرتز
مدت زمان: ۰٫۲ هرتز

 

۶

حجم محفظه آسیاب

۵۰۰ml

۷

محدوده فرستنده:

   تقریبا. ۵ متر در ساختمان

۸

امکانات دیگر

​ – ثبت و نمایش و باز خوانی اطلاعات دما؛      فشار؛ آزمایش و …

 – پشتیبانی بخش ثبت و نمایش از ۴ محفظه  آسیاب به صورت همزمان

  – امکان چاپ نتایج اندازه گیری