طراحی سایت در کرج طراحی وب سایت در کرج طراحی سایت کرج راکتور آزمایشگاهی | ظرف واکنش آزمایشگاهی | راکتور | راکتور آزمایشگاهی میکسر
18 مارس 2015

راکتور آزمایشگاهی NARYA-LR 500

راکتور آزمایشگاهی NARYA-LR 500

راکتور آزمایشگاهی NARYA-LR 500Reviewed by امین آسیا on Mar 18Rating: 5.0 معرفی دستگاه :  این مجموعه با هدف انجام واکنش های مواد مختلف تحت اتمسفر محافظ با امکان همزنی مکانیکی و کنترل دما و فشار طراحی و ساخته شده است. بدین منظور ، سیستم مجهز به یک مخزن ( رآکتور) می باشد که مواد مورد نظر […]

راکتور آزمایشگاهی NARYA-LR 500Reviewed by امین آسیا on Mar 18Rating: 5.0

معرفی دستگاه : 

این مجموعه با هدف انجام واکنش های مواد مختلف تحت اتمسفر محافظ با امکان همزنی مکانیکی و کنترل دما و فشار طراحی و ساخته شده است. بدین منظور ، سیستم مجهز به یک مخزن ( رآکتور) می باشد که مواد مورد نظر در داخل آن قرار گرفته و واکنش شیمیایی مربوطه در شرایط معین فشار و دما در داخل راکتور انجام می پذیرد. این رآکتور مجهز به مسیر های Purging جهت وارد کردن گازمورد نظر می باشد. همچنین امکان هم زنی (Mixing) با تعبیه موتور و پروانه در داخل رآکتور منظور شده است.

مجموعه ، جهت تثبیت دمای محفظه مجهز به کنترل دما ی دو حالته جهت خنک کاری و یا افزایش دما می باشد.بدین ترتیب در صورت افزایش بیش از حد دما ، دمای محلول داخل رآکتور توسط کویل خنک کننده کاهش می یابد و نیز در صورت کاهش دمای محلول ، جداره بیرون رآکتور توسط ژاکت حرارتی و به صورتی تدریجی افزایش دما یافته و دمای محلول به واسطه بدنه رآکتور افزایش می یابد.

همچنین در صورت افزایش فشار داخل رآکتور به بیش از حد طراحی کاهش فشار توسط شیر کاهنده فشار(Relief) انجام می گردد.

 

کاربرد :

انجام واکنش های شیمیایی در سطح آزمایشگاهی تحت اتمسفر محافظ با امکان همزن مکانیکی و کنترل دما و فشار طراحی و ساخته شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مشخصات فنی راکتور آزمایشگاهی 

مدل:  NARYA-LR 500 

 

#

مشخصات

شرح

۱

بیشترین دمای کاری   

۳۰۰

۲

بیشترین فشار کاری   

bar 12

۳

متریال

SS316       

۴

نوع آب بندی             

Mechanical Seal +Oring FKM

۵

ظرفیت راکتور          

۵۰۰ CC

۶

سرعت همزن مکانیکی        

۵۰ RPM

۷

توان الکتریکی مورد نیاز  

۲۲۰ VAC,5 AMP

۸

سنسور اندازه گیری دما              

PT100

۹

ولتاژ موتور میکسر            

,۳۴۰۰ RPM 24 VDC